Sisä-Suomen SYLI ry - keitä me olemme?

Sisä-Suomen SYLI ry on yksi Syömishäiriöliitto-SYLI ry:n neljästä alueyhdistyksestä, ja jäsenmäärältään niistä toiseksi suurin. Yhdistyksen sääntöjen mukaan toiminta-alueemme ovat Pirkanmaa, Keski-Suomi, Päijät-Häme ja Kanta-Häme

Yhdistys on perustettu rekisteröimättömänä yhdistyksenä vuonna 1995 nimellä Tampereen seudun syömishäiriöperheiden tuki. 23.10.2004 yhdistyksen toimintaa päätettiin jatkaa rekisteröitynä yhdistyksenä, ja samalla sen nimi ja säännöt uudistettiin. Vuonna 2005 yhdistys merkittiinkin yhdistysrekisteriin nimellä Väli-Suomen syömishäiriöperheet ry. Ylimääräinen jäsenkokous päätti toukokuussa 2016 muuttaa yhdistyksen nimen Sisä-Suomen SYLI ry:ksi.

Sisä-Suomen SYLI ry:n kotipaikka on Tampere. Yhdistyksellä ei ole omia toimitiloja, vaan käytämme Syömishäiriöliiton Sisä-Suomen aluekeskuksen tiloja. Yhdistys toimii kokonaisuudessaan vapaaehtoisvoimin. Sisä-Suomen SYLI ry on Mielenterveyden keskusliiton jäsenyhdistys ja MTKL on päärahoittajamme. Meitä tukee myös Pirkanmaan hyvinvointialue. Kuulumme Keski-Suomen Yhteisöjen Tukeen.
Osumalaskuri: 1631568
Created with Woo®
Copyright (c) Sisä-Suomen SYLI ry 2023, All Rights Reserved.
Evästeiden tiedot
OK, ymmärrän